Ogłoszenie numer: 9684238, z dnia 2025-04-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT
- Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu skutecznej obsługi zgłoszeń
- Zgłaszanie wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach informatycznych
Wymagania
- Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość środowiska Windows 11 oraz Microsoft 365
- Podstawowa wiedza o środowiskach chmurowych, np. Microsoft Azure
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: informatyka lub pokrewne
Oferujemy
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od realizacji celów
- Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
- Elastyczny system benefitów, m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji oraz remontów
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia stacjonarne i online
- Wsparcie zdrowotne – pakiet medyczny LuxMed, stomatolog oraz program wellbeingowy
- Karty sportowe i dodatkowe dni wolne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-04-16
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji
Firma:
POLPHARMA S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań Proponowanie...
Więcej informacji