Ogłoszenie numer: 9505990, z dnia 2025-02-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych
- Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów
- Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków
- Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych
- Tworzenie dokumentacji wewnętrznej
Wymagania
- Podstawowa znajomość SQL
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Umiejętności analityczne, spostrzegawczość, samodzielność, łatwość w przyswajaniu wiedzy
Oferujemy
- Pakiet powitalny dla nowych pracowników
- Dostęp do najnowszych technologii
- Pracowniczy Program Emerytalny (PPE)
- Dofinansowanie okularów i wypoczynku
- Szkolenia i kursy rozwojowe, w tym język angielski
- Ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport, playroomy, owocowe dni
- Spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-02-09
Pracownik help desk
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami...
Więcej informacji