Ogłoszenie numer: 10469247, z dnia 2025-12-04
Klient portalu Praca.pl
Specjalista IT – Wsparcie Techniczne
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi
- Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy
- Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi
- Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania
- Praca zgodnie ze standardami ITIL, PRINCE, ISO 9000 i ISO 27000
- Współpraca z międzynarodowym zespołem wsparcia
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego (B2) i polskiego (C1)
- Znajomość sprzętu komputerowego i podstaw konfiguracji
- Doświadczenie w konfiguracji MS Outlook, Teams oraz funkcji MS Word i Excel
- Znajomość konfiguracji serwerów i utrzymania sieci LAN/WAN oraz Wi-Fi
Oferujemy
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00
- Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów do 26. roku życia)
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym biurze
- Wspierający zespół i pozytywna atmosfera
- Dofinansowanie do wakacji i zakupu okularów
- Świąteczne prezenty dla dzieci pracowników
- Programy promujące zdrowy tryb życia
- Dostęp do platform szkoleniowych wspierających rozwój zawodowy
Podobne oferty
Data dodania: 2025-11-29
Technical Support (API)
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Location: Warsaw About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-07
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemów IT. Zapewnienie ciągłości działania systemów i sprzętu komputerowego. Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia awarii. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie kontami użytkowników....
Więcej informacji