Ogłoszenie numer: 10092265, z dnia 2025-07-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnij wsparcie przez telefon, email lub chat, maksymalizując satysfakcję użytkowników.
- Udzielaj pomocy klientom B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu.
- Rozwiązuj skargi klientów z empatią, dbając o ich zaufanie i zadowolenie.
Wymagania
- Umiejętność współpracy w zespole z poczuciem humoru.
- Skoncentrowanie na potrzebach klienta w każdej interakcji.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy
- Wynagrodzenie: 10.000 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet przeprowadzkowy: bilety lotnicze i 2 tygodnie zakwaterowania.
- Równouprawnienie i te same standardy dla wszystkich bez względu na wiek czy płeć.
- Pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Rozwój umiejętności przez kompleksowe programy szkoleniowe.
- Szybki rozwój kariery i postęp zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Praca w globalnym środowisku z różnorodnością kulturową.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Travel Advisor with Spanish or French
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Travel Advisor with Japanese
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s...
Więcej informacjiData dodania: 2025-07-23
Customer Advisor with Korean
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacji