Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Obsługa RECEPCJI oraz odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura;
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji firmowej, prowadzenie ewidencji w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej, pism, uchwał, zarządzeń, umów z kontrahentami;
- Obsługa gości oraz spotkań firmowych (przygotowanie sali oraz niezbędnego wyposażenia);
- Dbałość o porządek i estetykę recepcji, przestrzeni biurowej oraz pomieszczeń socjalnych;
- Nadzór i współpraca z firmami zewnętrznymi (serwis sprzątający, administracja budynku, serwisy urządzeń biurowych), koordynacja bieżących spraw biurowych;
- Zapewnienie stałej dostępności artykułów biurowych, spożywczych i gospodarczych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura;
- Odpowiedzialność za utrzymanie sprzętu biurowego w stanie gotowym do użytku;
- Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia majątkowego i OC;
- Koordynacja przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników biura;
- Wsparcie pracowników w organizacji wyjazdów służbowych;
- Współpraca z Zarządem oraz poszczególnymi działami firmy.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
- Minimum średnie wykształcenie (jesteśmy również otwarci na osoby w trakcie studiów);
- Biegłość w obsłudze programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Bardzo dobra umiejętność samoorganizacji i priorytetyzacji zadań;
- Dokładność, odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków;
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
- Dyskrecja i odpowiedzialność w zarządzaniu dokumentami;
- Mile widziane prawo jazdy kat B;
- Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną;
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową - na preferencyjnych warunkach;
- Zniżki na produkty firmowe;
- Przyjazne środowisko, w którym stawiamy na wartości takie jak: szacunek, współpraca, zaangażowanie, odpowiedzialność oraz uczciwość;
- Wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Młodszy specjalista ds. administracji
Firma:
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Nadzór nad obiegiem dokumentów Zapewnienie płynności przepływu informacji wewnątrz organizacji Współpraca w zakresie obsługi księgowo-kadrowej Przygotowywanie prezentacji Realizacja wyznaczonych zadań i celów Znajomość MS Office Dobra organizacja pracy...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista ds. współpracy z organami kontroli zewnętrznych
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
obsługa kontroli i audytów zewnętrznych w Centrali Spółki, w tym przekazywanie dokumentacji i wyjaśnień organom zewnętrznym sporządzanie sprawozdań oraz analiz pokontrolnych przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia organów kontrolnych weryfikacja...
Więcej informacji