Zamknij

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. angielskim

Dla naszego klienta, rozpoznawalnej firmy ubezpieczeniowej, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Specjalista/-ka ds. obsługi klienta z j. angielskim.
 
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie Klientów w sytuacjach awaryjnych podczas podróży zagranicznych.
  • Organizowanie pomocy assistance, w tym kontakt z placówkami medycznymi w Polsce i za granicą.
  • Bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie świadczonych usług.
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta.
Wymagania pracodawcy:
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Płynna znajomość j. angielskiego w mowie oraz piśmie
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, infolinia funkcjonuje w trybie 24/7, natomiast zmiany planujemy z odpowiednim wyprzedzeniem i ustalamy je tak, aby dostosować je do Twoich potrzeb.
  • Dbałość o szczegóły oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Mile widziana znajomość innych j. obcych ( j. niemieckiego/ rosyjskiego/ włoskiego, hiszpańskiego lub francuskiego).
Pracodawca oferuje: 
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
  • Dodatkowy, klarowny system premiowy
  • Po okresie wdrożenia, możliwość pracy w trybie zdalnym
  • Elastyczny grafik – zmiany planujemy z odpowiednim wyprzedzeniem i ustalamy je tak, aby dostosować je do Twoich potrzeb.
  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość dofinansowania karty sportowej
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez liczne szkolenia.
Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ER Group sp. z o.o. (Adres: Dąbrowa-Michałki 31, 18-220 Dąbrowa-Michałki, NIP: 7221638377), zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, a w tym na udostępnienie ww. danych potencjalnemu pracodawcy.

Jeżeli chcesz, abyśmy zatrzymali Twoje CV w swojej bazie po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prosimy dodatkowo o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Eagle Recruitment Group danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.W każdym czasie możesz cofnąć wyrażoną zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@eagle-r.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Eagle Recruitment Group. Możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@eagle-r.pl.Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Twoje dane osobowe przetwarzamy w związku z rekrutacją na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy i usuwamy je niezwłocznie po tym okresie, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 36 miesięcy.W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@eagle-r.pl.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

L2 Support Service Specialist

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis....

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Customer Advisor with Korean

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Pracownik Obsługi klienta na czacie

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Obsługa klienta na czacie Wykonywanie prostej pracy zdalnej przez internet Podstawowa obsługa komputera/smartfona Swobodne poruszanie się po internecie Ukończone 18 lat (posiadany dowód) Wiek między 18 a 30 lat

Więcej informacji