Zamknij

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Praca zdalna z terenu Polski

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów;  
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz j. angielski na podstawowym poziomie (A2); 
  • Wykazujesz się kulturą osobistą;  
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, potrafisz dobrze obsługiwać komputer;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać;
  • Masz dostęp do internetu kablowego w domu (WiFi nie jest dozwolone).

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta;  
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;  
  • Zdobędziesz doświadczenie pracując na międzynarodowym projekcie finansowym;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów, to dla nas standard.
  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;  
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
  • Zapewniamy sprzęt do pracy.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat....

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Więcej informacji