Praca zdalna z terenu Polski
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (A2-B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę w pełni zdalną z terenu Polski.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych to dla nas standard;
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Umożliwiamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Customer Care Specialist
Firma:
Multi Parts Poland sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Manage and maintain assigned customer accounts. Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including: Customer Purchase Orders Purchase Orders to Suppliers Receipt of Products Purchase Invoices Customer Invoices E-commerce reports ASNs...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi posprzedażnej
Firma:
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Konsultant ds. wsparcia użytkownika (język szwedzki / norweski / duński)
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Udzielanie pomocy klientom korzystającym z serwisu streamingowego Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z odtwarzaniem treści Wspieranie klientów indywidualnych i biznesowych w codziennych zapytaniach Budowanie pozytywnych relacji z...
Więcej informacji