Zamknij

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). 
Dzięki ponad 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać im bezproblemowe doświadczenia.
 
Dołącz do naszego zespołu w Foundever
 
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

Praca w 100% zdalna w Polsce

 

Do Twoich codziennych zadań będą należały:  

  • Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim;   
  • Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
  • Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
  • Pomoc podczas reklamacji, wymiany sprzętu, zgodnie z procedurami firmy;
  • Aktualizowanie informacji w bazach danych.

Czego od Ciebie oczekujemy?  

  • Język: Dobra znajomość języka polskiego (B1/B2) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw. 
  • Mile widziane jest zainteresowanie branżą medyczną i kwestiami związanymi z cukrzycą; 
  • Technologia: Dobra umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych;   
  • Osobowość:
    • Zmotywowana, empatyczna i entuzjastyczna.
    • Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie i dobrze rozwiniętymi umiejętnościami komunikacji.
    • Kultura osobista na wysokim poziomie.

Atutami będą:  

  • Skrupulatność i bycie dokładnym;   
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań.

Warunki zatrudnienia:  

  • Umowa zlecenie dla studentów;
  • Podstawowa wypłata + bonusy miesięczne;  
  • Elastyczny czas pracy;  
  • Praca zdalna - teren całej Polski.

Co jeszcze może być dla Ciebie ważne? 

  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje;
  • Dostępna karta Multisport Plus, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia; 
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym. 
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-11-03

Customer Support with Danish

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-03

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-03

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....

Więcej informacji