Zamknij

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Ogłoszenie numer: 10512827, z dnia 2025-12-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Leszno

 

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.
  • Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
  • Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.
  • Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).
  • Możliwość relokacji do Katowic.
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-12-04

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi...

Więcej informacji