Ogłoszenie numer: 10512827, z dnia 2025-12-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Leszno
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.
- Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.
- Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
- Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.
- Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
- Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).
- Możliwość relokacji do Katowic.
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.
- Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i...
Więcej informacjiData dodania: 2025-12-04
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi...
Więcej informacji