- Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
- Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
- Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
- Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
- Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
- Biegła znajomość duńskiego (C1),
- Znajomość angielskiego (min. B2),
- Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
- Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
- Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
- Ubezpieczenie na życie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Rozwój umiejętności i potencjału,
- Imprezy integracyjne,
- Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
- Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-20
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-20
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie...
Więcej informacji