- Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
- Znajomość języka niemieckiego C1,
- Znajomość języka angielskiego B2,
- Otwartość w relacjach z klientami,
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon.
- Praca w systemie zmianowym - poniedziałek - piątek - (9:00 - 17:30),
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie,
- Możliwość pracy hybrydowej (50/50) po 6-9 miesiącach,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz...
Więcej informacjiData dodania: 2025-12-08
Customer Support with German
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel...
Więcej informacjiData dodania: 2025-12-07
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Więcej informacji