Zamknij

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever to jedna z czołowych firm dostarczających kompleksowe rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii oraz innowacji. Jesteśmy globalnym zespołem, który rozwija się dzięki kreatywności, zaangażowaniu i pasji naszych pracowników.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura

 

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy.
  • Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń i pełne zrozumienie potrzeb klienta, aby zapewnić mu najlepsze możliwe wsparcie.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
  • Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim (C1) i potrafisz porozumieć się po angielsku (A2).
  • Wyróżnia Cię wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście.
  • Znasz dobrze pakiet MS Office i potrafisz sprawnie działać z narzędziami cyfrowymi.
  • Jesteś zmotywowana/y, ambitna/y i lubisz się rozwijać.
Dołącz do nas, a zyskasz:
  • Realne możliwości rozwoju — aż 92% naszej kadry managerskiej zaczynało jako konsultanci ds. obsługi klienta!
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub dla studentów umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie 46 pln/brutto
  • Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna i wiele innych dodatków.
  • Hybrydowy model pracy: nowoczesne biuro, a stacjonarnie tylko 2 dni w tygodniu.
  • Fantastyczną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu, który zawsze pomoże.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Oferujemy m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, a dzieci naszych pracowników mogą liczyć na prezenty od firmowego Mikołaja.
  • Dbamy o zdrowie i wellbeing — mamy wewnętrzne programy wspierające aktywność i dobre samopoczucie.
  • Zapewniamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, bo rozwój pracowników to nasz priorytet.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma:
Unum Życie TUiR S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

umowa na zastępstwo Zakres obowiązków: Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą. Obsługa Klientów w Oddziale. Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów. Wprowadzanie danych do systemu...

Więcej informacji