praca zdalna
Do twoich zadań należeć będzie:
- Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon;
- Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Aktualizacja bazy klientów.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) oraz znasz podstawy angielskiego (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę zdalną
- Elastyczny grafik;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Customer Support Specialist
Firma:
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z...
Więcej informacji