Dołącz do nas w FoundEver!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
PRACA ZDALNA
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczybało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura na Warszawskim Mokotowie;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Konsultant ds. obsługi klienta
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych. Prowadzenie i...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Pracownik biura obsługi klienta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Wsparcie klientów poprzez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe. Pomoc przy zapytaniach o produkty i problemy techniczne. Nadzór nad procesami serwisowymi. Przestrzeganie standardów firmy i wspieranie celów zespołu. Język polski C1, angielski B1....
Więcej informacji