Praca w 100% zdalna
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;
- Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
- Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
- Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szukania rozwiązań.
Warunki zatrudnienia:
- Umowa zlecenie dla studentów;
- Podstawowa wypłata + bonusy;
- Elastyczny czas pracy;
- Praca zdalna
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług. Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów....
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów i Umów niestandardowych B2B
Firma:
T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: obsługa Klientów B2B w różnych kanałach kontaktu telefonicznie/email/czat/pismo nawiązywanie oraz dbanie o bardzo dobre relacja z Klientami terminowe realizacje zleconych dyspozycji przez Klienta zewnętrznego/wewnętrznego...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work from Poland area. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company...
Więcej informacji