Praca w 100% zdalna
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;
- Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
- Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
- Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szukania rozwiązań.
Warunki zatrudnienia:
- Umowa zlecenie dla studentów;
- Podstawowa wypłata + bonusy;
- Elastyczny czas pracy;
- Praca zdalna.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Młodszy Konsultant Klienta
Firma:
GFL sp. z o. o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA Zdolności komunikacyjne, samodzielność, proaktywność Podstawowa...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Customer Care Specialist
Firma:
Multi Parts Poland sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Manage and maintain assigned customer accounts. Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including: Customer Purchase Orders Purchase Orders to Suppliers Receipt of Products Purchase Invoices Customer Invoices E-commerce reports ASNs...
Więcej informacji