- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
- Znajomość języka serbskiego- poziom C1
- Znajomość języka angielskiego - poziom B1
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
- znajomość języka polskiego - poziom B1
- 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
- Prywatna opieka LuxMed
- MyBenefit z budżetem miesięcznym
- Ubezpieczenie na życie
- MultiSport
- Owoce w środy
- Dni Pizzy
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
- Wspierające środowisko zespołowe
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim
Firma:
Confilogi Group sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Realizacja zadań...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-17
Customer Advisor with Norwegian
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-09
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach...
Więcej informacji