UNICEF ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy! Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu, niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Kariera w UNICEF Polska to nie tylko praca – to misja, dzięki której dołączysz do globalnej społeczności dążącej do poprawy warunków życia dzieci na całym świecie.
- Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF
- Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach
- Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków uczestnictwa i reprezentacji organizacji w tych wydarzeniach
- Współpraca z zespołem komunikacji w celu przygotowania niezbędnych materiałów, prezentacji i informacji, które będą wykorzystywane podczas wystąpień
- Zarządzanie wnioskami o patronaty i współpracę honorową nad wydarzeniami, w tym ocena zgodności ze strategią UNICEF Polska, jak również celami i wartościami UNICEF
- Koordynowanie działań zewnętrznych i wewnętrznych związanych z realizacją partnerstw honorowych
- Tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących partnerstw
- Opracowywanie danych i materiałów oraz przygotowywanie wystąpień
- Współpraca z zespołem komunikacji i Rzecznikiem Prasowym w celu zwiększenia widoczności UNICEF Polska
- Śledzenie efektywności i wyników zainicjowanych partnerstw
- Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących postępów i osiągnięć w obszarze partnerstw marketingowych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie marketingu, komunikacji lub zarządzania)
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sektorze biznesowym lub organizacji pozarządowej
- Znajomość trendów rynkowych oraz umiejętność analizy rynku
- Silne zdolności interpersonalne i negocjacyjne
- Umiejętność przygotowania wystąpień, prezentacji, komunikatów
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w realizacji powierzonych zadań
- Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
- Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- Dofinansowanie opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
- Dodatkowe dni wolne od pracy
- Pracę w modelu hybrydowym
- Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
- Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00
Podobne oferty
Data dodania: 2025-03-07
Digital Marketing Analyst
Firma:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-06
Specjalista ds. marketingu
Firma:
Dussmann Polska Sp.z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi Monitorowanie...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-05
Starszy specjalista ds. digital marketingu
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social...
Więcej informacji