Zamknij

Specjalista / Specjalistka ds. Płatnych Mediów Cyfrowych (Digital Paid Media Specialist)

UNICEF ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy! Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu, niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce wspieramy wdrażanie Konwencji o prawach dziecka, monitorując jej realizację oraz przygotowując rekomendacje systemowych zmian. Prowadzimy działania edukacyjne i rzecznicze, współpracując z administracją publiczną, samorządami, szkołami i organizacjami pozarządowymi. Szczególną uwagę poświęcamy wzmocnieniu głosu dzieci i młodzieży oraz tworzeniu przestrzeni do ich aktywnego udziału w życiu społecznym.  Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Kariera w UNICEF Polska to nie tylko praca – to misja, dzięki której dołączysz do globalnej społeczności dążącej do poprawy warunków życia dzieci na całym świecie.

Specjalista / Specjalistka ds. Płatnych Mediów Cyfrowych (Digital Paid Media Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków

Jako Specjalista ds. Płatnych Mediów Cyfrowych, wybrana osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu marketingu efektywnościowego oraz operacji związanych z reklamą cyfrową na odpowiednich płatnych kanałach medialnych (Facebook, Twitter, TikTok, Instagram, Google, Bing i YouTube). Główne obszary działalności obejmą: Paid Social, Paid Search i programmatic display, ale również pracę z mobilnymi DSP, wideo DSP oraz współpracę z wydawcami (zakupy bezpośrednie lub afiliacyjne). Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyć usługi doradcze w zakresie reklamy cyfrowej na kanałach płatnych (Meta i Google Ads). 

Do Twoich zadań będzie należeć: 
  • Tworzenie i konfiguracja kont reklamowych 
  • Whitelisting kont reklamowych
  • Konfiguracja kampanii
  • Zakupy mediów
  • Optymalizacja kont i kampanii reklamowych 
  • Zarządzanie budżetem reklamowym
  • Optymalizację zdarzeń
  • Tworzenie i segmentacja list odbiorców 
  • Prowadzenie kampanii always-on
  • Testy A/B
  • Stosowanie odpowiednich konwencji nazewnictwa
  • Raportowanie i analizę wyników
  • Zarządzanie pixelami i przestrzeganie najlepszych praktyk platform reklamowych
  • Potrzebujesz jeszcze więcej szczegółów? Oto rozwinięcie wybranych zadań:
  • Tworzenie Media Planów na podstawie danych historycznych: 
  • Analiza wyników kampanii na poziomie kampanii, zestawu reklam, kreacji, grupy odbiorców, aukcji i biznesu w celu opracowania skutecznego planu medialnego
  • Przygotowywanie raportów audytowych na podstawie analizy kanałów: 
  • Monitorowanie i analiza konkurencji w wyznaczonych rynkach przy użyciu narzędzi zewnętrznych, takich jak:  
    • Facebook Ads Library
    • Facebook Insights
    • Google Trends
    • Auction Insights
    • SimilarWeb
    • Google Ads Manager 
  • Raporty audytowe powinny zawierać przegląd struktury kampanii, grup odbiorców, podziału budżetu i strategii optymalizacji. 
  • Rekomendacje dotyczące testów A/B: 
  • Śledzenie nowych trendów i zmian w Meta oraz Google Ads 
  • Testowanie flagowych oraz beta-produktów na strategicznych kontach reklamowych i kampaniach
  • Rekomendacje dotyczące testów A/B powinny obejmować media, stronę internetową, analitykę i optymalizację kreacji w celu poprawy wyników kampanii
Nasze wymagania
  • Wykształcenie: w dziedzinie Marketingu, Marketingu Cyfrowego, e-commerce, Komunikacji, Zarządzania Biznesem, Inżynierii lub pokrewnej dziedziny 
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu efektywnościowego, digital fundraisingu lub marketingu cyfrowego, ze szczególnym naciskiem na realizację celów biznesowych  
  • Doświadczenie w Paid Social (Meta) i Paid Search (Google) – realizacja kampanii, optymalizacja wyników, zarządzanie kontami reklamowymi, analiza i raportowanie 
  • Zarządzanie kampaniami pozyskiwania nowych darczyńców i generowania dochodów
  • Doświadczenie w zarządzaniu wieloma projektami jednocześnie będzie dodatkowym atutem  
  • Praktyczna znajomość Google Analytics 4 
Mile widziane doświadczenie w pracy z:  
  • Google Analytics 360
  • Search Ads 360 (SA 360)
  • Display & Video 360 (DV 360)
  • Google Tag Manager
  • DoubleClick (Campaign Manager 360)
  • Doświadczenie w pracy w organizacjach NGO będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
  • Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
  • Dofinansowanie opieki medycznej
  • Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
  • Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-04-04

Маркетолог / Specjalista ds. marketingu

Firma:
CyBearSoft

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Що потрібно робити? Допомагати налаштовувати рекламні кампанії в Google Ads (UAC), Facebook Ads Оптимізувати сторінки додатків у Google Play та App Store (ASO) Підбирати...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-04-02

Specjalista ds. Social - Media & Content Creator

Firma:
GOMEZ

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Tworzenie Contentu i publikacja komunikacji w mediach społecznościowych [Instagram, Facebook, LinkedIn]; Wdrażanie strategii marketingowej w kanałach Social Media; Prowadzenie profili społecznościowych firmy - regularne publikowanie,...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-27

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Firma:
Grupa Pascal

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych Moderowanie komentarzy Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i...

Więcej informacji