- Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami e-commerce
- Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji wspierających Business Review z klientami
- Monitorowanie wyników sprzedaży i efektywności działań promocyjnych
- Koordynacja procesów handlowych – rozliczenia budżetów kontraktowych i promocyjnych, kontrola płatności, bieżąca dokumentacja
- Monitoring rynku i konkurencji w kanałach nowoczesnych i cyfrowych – rekomendowanie działań zwiększających widoczność marki i efektywność sprzedaży
- Obsługa systemów wspierających proces sprzedażowy (SAP, ACIT, Tableau)
- Współpraca międzydziałowa z Marketingiem Handlowym, Obsługą Klienta, Łańcuchem Dostaw w zakresie realizacji wspólnych projektów i planów aktywności
- Aktywny udział w rozwoju kanału e-commerce – wdrażanie nowych rozwiązań digitalowych, optymalizacja procesów sprzedażowych
- Organizacja spotkań sprzedażowych, przygotowanie materiałów i prezentacji wspierających współpracę z klientami
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy administracyjno- operacyjnej w branży FMCG
- Znajomość procesów biznesowych w pionie sprzedaży w kanałach convenience i e-commerce
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziana znajomość systemu SAP i ACIT
- Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
- Otwartość, kreatywność i determinacja w poszukiwaniu niekonwencjonalnych rozwiązań
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce
Firma:
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! codzienna współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce, wdrażanie nowości i działań promocyjnych, budowanie trwałych relacji z klientami oraz...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-17
Starszy Account Manager – Klienci Strategiczni (E-commerce) (m/f/x)
Firma:
Atolls
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Szukamy Senior Account Managera do naszego zespołu Key Account – Polish Market w warszawskim biurze. W Polsce zarządzamy domeną Pepper.pl, największą społecznościową platformą zakupową w kraju i liderem w branży afiliacyjnej. Nasz zespół KAM odpowiada...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-03
Menedżer ds. Klientów Kluczowych
Firma:
QMS Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Prowadzenie aktywnych działań handlowych, których celem jest pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z nowymi klientami. Budowanie i pielęgnowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Uczestnictwo w tworzeniu i modyfikacji strategii...
Więcej informacji