Zamknij

Specjalista / Specjalistka w Dziale Promocji

Specjalista / Specjalistka w Dziale Promocji
Warszawa
Twoje zadania:
  • generowanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych, ad hoc,
  • zakładanie przecen i cen promocyjnych,
  • przesyłanie informacji do sklepów,
  • przesyłanie informacji do zaopatrzenia,
  • ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz ze sklepami,
  • prowadzenie procesu zamówień promocyjnych,
  • przygotowywanie katalogów promocyjnych.
Docenimy Cię za to, że: 
  • chcesz się uczyć i rozwijać - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia, 
  • jesteś osobą dokładną i systematyczną, 
  • lubisz pracować w zespole, 
  • znasz język angielski na poziomie min. B1, 
  • lubisz analizować i wyciągać wioski z danych,
  • znasz podstawowe funkcje Excela.
Mamy dla Ciebie:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.

Podobne oferty

Data dodania: 2024-12-18

Ekspert ds. Promocji w Dziale Handlowym

Firma:
Carrefour Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: przygotowywanie katalogów promocyjnych pod względem oferty handlowej; analiza zakończonych promocji; wsparcie podczas wyboru ofert promocyjnych dla nowo otwierających się sklepów; koordynacja timingów i harmonogramów pracy pomiędzy działami;...

Więcej informacji

Data dodania: 2024-12-13

Specjalista ds.promocji

Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja:
mazowieckie / Wołomin

1. Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż. oraz regulaminem pracy2. Zapoznanie się/nauka/pomoc w: procesie obsługi klienta3. Wprowadzenie do działania i wykorzystywania chmury w procesie obsługi klienta4. Pomoc przy organizacji logistyki dla realizacji...

Więcej informacji