poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
- Rozpatrywanie wystąpień klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami PKP S.A.,
- Monitoring standardów i poziomu dostosowania obiektów do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się,
- Zarządzanie kanałami bezpośredniego kontaktu klientem w zakresie oferowanych usług pasażerskich,
- Obsługę skrzynki kontaktowej PKP S.A.
- Wykształcenie minimum średnie,
- Doświadczenie zawodowe 3 lata,
- Znajomość pakietu Office,
- Mile widziana wiedza z zakresu sektora kolejowego.
- Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,
- Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
- Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
- Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
- Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
- Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Non-Voice Support Specialist Agent with Danish / Finnish / Flemish / Slovenian / Slovak and English
Firma:
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-13
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Więcej informacji