Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa.
Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Inne informacje: budynek klimatyzowany.
Zagrożenie korupcją.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne w celu uzgadniania decyzji o warunkach zabudowy.
- Prowadzi postępowania administracyjne w celu uzgadniania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na zapytania w celu udzielania informacji o kompetencjach Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego.
- Współdziała z innymi komórkami organizacyjnymi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej lub architektury lub urbanistyki lub geodezji i kartografii lub z zakresu transportu kolejowegodoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w zakresie gospodarki przestrzennej lub geodezji i kartografii lub transportu kolejowego
- Wiedza z zakresu regulacji prawnych w obszarze planowania przestrzennego i prawa budowlanego w szczególności ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Wiedza z zakresu procedury administracyjnej oraz umiejętności jej stosowania w szczególności ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie: dział I, dział II rozdziały 1, 4, 7, 8a, 9, 10, 11
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie art. 3, 4, 76-80
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy oraz pracy pod presją czasu
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wiedza z zakresu regulacji prawnych z zakresu transportu kolejowego w szczególności ustawy o transporcie kolejowym w zakresie rozdziału 9
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz rejestracją korespondencji, Prowadzenie zestawień dotyczących zleceń, kontroli oraz substancji chemicznych, Obsługa dokumentacji kadrowej i wsparcie w zakresie BHP, Tworzenie prostych analiz i raportów, Współpraca z...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. administracyjnych
Firma:
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Będziesz odpowiadać za: organizacja procesu obiegu dokumentów, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestru zleceń realizowanych w dziale, prowadzenie dokumentacji kadrowej (m.in.: urlopy, delegacje, zwolnienia) i...
Więcej informacjiData dodania: 2025-07-24
Specjalista k/m
Firma:
Dowództwo Garnizonu Warszawa
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
1) prowadzenie dokumentów ewidencyjnych znajdujących się w Dowództwie Garnizonu Warszawa (DGW) dotyczących żołnierzy zawodowych, 2) wprowadzanie, na podstawie dokumentów aktualizujących, danych dotyczących żołnierzy do systemu ewidencji wojskowej SEW...
Więcej informacji