Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – praca zmianowa, praca w porze nocnej, w niedziele i święta (dni ustawowo wolne od pracy) – obsługa całodobowej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta
- Zagrożenie korupcją
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza
administracji, np. obywatele) - Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- Obsługuje ogólnopolską, bezpłatną, całodobową Infolinię Rzecznika Praw Pacjenta (zwaną dalej: Infolinią RPP) w celu udzielania informacji związanych z prawami pacjenta oraz systemem ochrony zdrowia
- Przyjmuje interesantów w siedzibie Biura
- W sytuacjach powzięcia informacji uprawdopodobniających naruszenie praw pacjenta lub istnienia szczególnie ważnego interesu strony, przy wykorzystaniu środków porozumienia na odległość w szczególności telefonu, podejmuje natychmiastowe działania mające na celu wyjaśnienie sprawy
- Analizuje skargi pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy
- Wspiera merytorycznie pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich w zakresie realizowania bieżących zadań związanych z obsługą Infolinii RPP
- Prowadzi edukację w środowisku pacjentów o ich uprawnieniach wynikających z przepisów prawa oraz zasadach działania systemu zdrowotnego, w tym opracowuje we współpracy z Departamentem Współpracy materiały edukacyjne popularyzujące wiedzę o prawach pacjenta
- Bierze udział w konferencjach, sympozjach, naradach dotyczących problematyki praw pacjentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego związanego z kontaktami z interesantami i ich obsługą
- Znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- Umiejętność argumentowania
- Otwarte podejście do klienta
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Umiejętność czynnego słuchania i analizowania przekazywanych informacji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Customer Support Specialist
Firma:
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z...
Więcej informacji