Zamknij

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148920

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca na stanowisku wiązę się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, presją czasu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Sporządza analizy i opinie na temat opinii publicznej i dialogu społecznego oraz monitoruje informacje pojawiające się w przestrzeni publicznej w relacji do opiniowanych projektów dokumentów rządowych - na potrzeby Prezesa Rady Ministrów, Kierownictwa Kancelarii i Koordynatora OSR.
  • Sporządza analizy i opinie dotyczące wybranych OSR sporządzonych do projektów dokumentów rządowych oraz zagadnień będących przedmiotem posiedzeń Zespołu do spraw Programowania Prac Rządu oraz Stałego Komitetu Rady Ministrów.
  • Poszukuje i pozyskuje wiedzę oraz opracowuje koncepcje, rekomendacje i prowadzi działania o charakterze edukacyjno–informacyjnym służące doskonaleniu konsultacji publicznych, w tym w zakresie wdrażania zasad, wytycznych i nowoczesnych metod konsultacji publicznych.
  • Opracowuje koncepcje i realizuje działania na rzecz rozwoju i wykorzystania systemów informatycznych w ramach rządowego procesu legislacyjnego, w szczególności w odniesieniu do konsultacji publicznych i partycypacji społecznej.
  • Pozyskuje i gromadzi informacje, decyduje o wyborze źródeł oraz rekomenduje i wykorzystuje narzędzia niezbędne do realizacji zadań analitycznych z zakresu analizy i monitorowania debaty publicznej, dialogu społecznego, wybranych obszarów społecznych oraz gospodarczych.
  • Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi wobec KPRM, w szczególności przy konsultacjach publicznych oraz doskonaleniu procedur i metod przygotowania oceny wpływu.
  • Sporządza notatki i materiały informacyjne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań analitycznych lub badań naukowych lub w obszarze komunikacji społecznej lub w jednostkach sektora finansów publicznych w co najmniej jednym z następujących obszarów: opiniowania i projektowania regulacji prawnych lub dialogu społecznego lub polityk publicznych.
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: rządowego procesu legislacyjnego, w szczególności w zakresie konsultacji publicznych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; kształtowania opinii społecznej, komunikacji społecznej oraz funkcjonowania mediów tradycyjnych i cyfrowych oraz mediów społecznościowych i przemian w komunikacji wynikających ze stosowania nowych technologii, narzędzi analitycznych wspomagających analizę opinii społecznej.
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
  • Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność, myślenie analityczne, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie wiedzy z zakresu: wytycznych oceny skutków regulacji; metod konsultacji publicznych oraz systemów informatycznych wspomagających proces konsultacji publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego lub języka roboczego UE (inny niż angielski) na poziomie odpowiadającym B2.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Główny specjalista

Firma:
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca przy komputerze, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca w budynku...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Główny specjalista

Firma:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista

Firma:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – praca zmianowa, praca w porze nocnej, w niedziele i święta (dni ustawowo wolne od pracy) – obsługa całodobowej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta Zagrożenie korupcją Permanentna obsługa klientów...

Więcej informacji