Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo-administracyjna
- praca w siedzibie urzędu
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym
- praca w godzinach: 8:15 – 16:15
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – wyposażony jest w windę, sanitariaty na parterze i poddaszu budynku dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami)
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).
Zakres zadań
- koordynuje działania w zakresie wypełniania zapisów związanych ze zgłaszaniem funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniu lekarskim co stanowi podstawę do obsługi zwolnień lekarskich funkcjonariuszy w Biurze Finansów KGSG, tj. przyjmowania, sprawdzania poprawności formalnej zwolnień oraz przekazywania ich do BKiSz KGSG, prowadzenia rejestru zwolnień lekarskich, przygotowywanie projektów decyzji Dyrektora Biura Finansów KGSG o udzieleniu nagród funkcjonariuszom zastępującym innych funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniach lekarskich itd., w celu wypełnienia zapisów decyzji Komendanta Głównego SG dotyczącej przedmiotowej problematyki,
- sporządza projekty wniosków kadrowych (m.in. o zatrudnienie, awanse, odznaczenia, wyróżnianie, oddelegowanie do pełnienia służby itp.) funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG, w celu realizacji spraw leżących we właściwości Biura Finansów KGSG,
- obsługuje terminowo i systematycznie punkt odbioru i wysyłania korespondencji przesyłanej systemem EZD oraz ePUAP do kierownictwa Biura oraz poszczególnych merytorystów, celem sprawnego rozdysponowania dokumentów,
- sporządza projekty planów urlopowych funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG oraz prowadzi dokumentację dotyczącą wykorzystania urlopów i rozliczania godzin pracy/służby, w celu monitorowania procesu dla potrzeb wypełnienia wymogów wynikających z uregulowań prawnych,
- bieżąco aktualizuje wykazy: terminów sporządzania opinii służbowych, terminów mianowania na kolejny stopień, odznaczonych orderami, medalami i odznakami funkcjonariuszy i pracowników BF KGSG, upoważnionych do pobierania kluczy do pomieszczeń służbowych i przebywania w nich funkcjonariuszy i pracowników, osób posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, osób posiadających zaświadczenie o szkoleniu w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w celu wykorzystania danych w czynnościach planistycznych, sprawozdawczych i bieżącej realizacji zadań Biura Finansów KGSG.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o Straży Granicznej, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy
- Umiejętność obsługi programów komputerowych (MS Office) i urządzeń peryferyjnych
- Komunikatywność, asertywność
- Działanie w sytuacjach stresowych
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. orzecznictwa w departamencie orzecznictwa k/m
Firma:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku:- rozpatruje odwołania, zażalenia, wnioski składane w pierwszej instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów nadzoru budowlanego oraz administracji...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej urzędu w biurze organizacyjnym k/m
Firma:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Osoba na tym stanowisku: - przyjmuje i rejestruje korespondencję przychodzącą do Urzędu w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz rozdziela ją i przekazuje do właściwych komórek organizacyjnych,- monitoruje rejestrację korespondencji...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Młodszy specjalista ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli
Firma:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Główne zadania: Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję. Oczekujemy (wymagania konieczne): wykształcenia min. na...
Więcej informacji