- Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
Mile widziane:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bonus do wynagrodzenia podstawowego - do 500 PLN,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Rzetelne przygotowanie do pracy,
- Praca w komfortowym biurze,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-03
Customer Support with Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-03
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Więcej informacji