Zamknij

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
  • Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
  • Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego B2/C1
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
Mile widziane:
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Bonus do wynagrodzenia podstawowego - do 500 PLN,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Rzetelne przygotowanie do pracy,
  • Praca w komfortowym biurze,
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
  • Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Customer Support Specialist (Armenian + English)

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

REMOTE WORK Responsibilities: Providing customer support in Armenian and English Supporting customers via email and phone Assisting with troubleshooting medical devices related to diabetes care Handling complaints, returns and equipment replacements according to...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. obsługi Użytkownika

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-25

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami Pomoc dla klientów B2C i B2B w ramach...

Więcej informacji