Zamknij

Stanowisko urzędnicze ds. budżetu w wydziale budżetu

Urząd Gminy Pomiechówek
Stanowisko urzędnicze ds. budżetu w wydziale budżetu
Miejsce pracy: Pomiechówek
Numer: StPr/25/0717
OBOWIĄZKI:
1) Rozliczanie składek PFRON2) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych3) Rozliczanie przeprowadzonej inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych4) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz zapewnienie właściwego zabezpieczenia i wykorzystania tych druków5) Ewidencja księgowa jednostki budżetowej - Urzędu Gminy6) Sprawozdawczość dotycząca zadań objętych zakresem czynności7) Zapewnienie właściwej realizacji budżetu gminy w zakresie wykonywanych wydatków bieżących i inwestycyjnych - kontrola wysokości wykonania wydatków do planu8) Realizacja przepisów ustawy o finansach publicznych9) Opracowywanie projektu planu kont dla Urzędu Gminy10) Zapewnienie właściwego obiegu i kontroli dokumentów księgowych11) Opracowywanie projektu budżetu w zakresie wydatków bieżących12) Ewidencja księgowa prawnego zaangażowania powodujacego konieczność dokonywania wydatków budżetowych w roku bieżącycm 13) Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości14) Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującycmi przepisami15) Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz Skarbnika Gminy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania związane ze stanowiskiem zgodnie z opisem stanowiska niezbędne:1) Obywatelstwo polskie2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku5) Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek: administracja, finanse lub pokrewne6) Doświadczenie zawodowe: min. roczny staż pracy w księgowości Dodatkowe:1) Znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań2) Znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych4) Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych)5) Przestrzeganie etyki zawodowej

Miejsce pracy:

Pomiechówek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Referent ds. administracyjnych

Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Lokalizacja:
mazowieckie / Pruszków

Obsługa sekretariatu, obsługa umów zleconych, przygotowywanie dokumentów do księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: 2 lata stażu pracy na stanowisku pracownik biurowy, obsługa komputera

Więcej informacji

Data dodania: 2025-12-14

Stażysta w administracji państwowej

Firma:
Fundacja Sustinae

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Wymagania : Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny) , Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy, Wykształcenie min. średnie...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-12-12

Specjalista

Firma:
Ministerstwo Energii w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego; duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych; praca przy komputerze w pozycji siedzącej; użytkowanie sprzętu biurowego;...

Więcej informacji