Po rebrandingu z Global Savings Group rozwinęliśmy się z dostawcy kuponów w globalnego lidera, który wspiera konsumentów na każdym etapie zakupów – od inspiracji i opinii, przez rabaty i cashback, aż po świadome decyzje zakupowe. Naszą misją jest sprawić, by zakupy były prostsze, mądrzejsze i bardziej satysfakcjonujące.
- Zarządzanie portfelem kluczowych i średnich partnerów na polskim rynku w ramach Pepper.pl Kupony i społeczności Pepper.pl.
- Konsultowanie i wspieranie partnerów w zakresie wykorzystania kanałów kuponów i okazji.
- Kreatywne współtworzenie rozwiązań odpowiadających na bieżące i długofalowe cele biznesowe partnerów.
- Przygotowywanie raportów i analiz kampanii w celu optymalizacji działań i rozwoju współpracy.
- Ścisła współpraca z innymi działami oraz zespołami z różnych krajów.
- Współdziałanie z redakcją Pepper.pl przy promocji partnerów.
- Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych.
- Około 5 lat doświadczenia w marketingu afiliacyjnym, sprzedaży, zarządzaniu partnerstwami lub account management.
- Samodzielność, motywacja i umiejętność pracy w zespole.
- Elastyczność i gotowość do działania w dynamicznym środowisku.
- Umiejętności analityczne oraz swobodne korzystanie z narzędzi BI.
- Świadomość międzykulturowa i doświadczenie w pracy w strukturach macierzowych.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (mowa i pismo).
- Mile widziane: pasja do wyszukiwania okazji i zakupy online z rabatami.
- Rozmowa z rekruterem (TA Call) – poznasz firmę i rolę.
- Spotkanie techniczne (case study, współpraca międzydziałowa) z przyszłym menedżerem.
- Rozmowa finałowa z zespołem Atolls.
- Całość obejmuje zwykle 1–3 etapy.
- 32 dni płatnego urlopu + dodatkowy dzień wolny w urodziny.
- Hybrydowy model pracy.
- Budżet szkoleniowy i dostęp do szkoleń wewnętrznych.
- Coaching w zakresie zdrowia psychicznego.
- Regularne spotkania integracyjne lokalne i globalne.
- Możliwość sabbaticalu po 3 latach pracy.
- Nowoczesne środowisko pracy w modelu cloud-based.
- Kultura wspierająca rozwój osobisty i zawodowy oraz różnorodność.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce
Firma:
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! codzienna współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce, wdrażanie nowości i działań promocyjnych, budowanie trwałych relacji z klientami oraz...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-23
Specjalista / Specjalistka Kluczowych Klientów
Firma:
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-03
Menedżer ds. Klientów Kluczowych
Firma:
QMS Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Prowadzenie aktywnych działań handlowych, których celem jest pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z nowymi klientami. Budowanie i pielęgnowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Uczestnictwo w tworzeniu i modyfikacji strategii...
Więcej informacji