Zamknij

Starszy inspektor

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152334

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Godziny pracy od 07:30 do 15:30 praca w komendzie Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej, dopuszcza się pracę w terenie, w ramach wykonywanych obowiązków istnieje mozliwośc prowadzenia pojazdów słuzbowych, przewiduje sie pracę z interesantami w tym cudzoziemcami, współpraca z przedstawicielami innych komórek i jednostek organizacyjnych NwOSG oraz instytucjami zewnętrznymi. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • uczestniczy w przeprowadzanych kontrolach działalności komórek organizacyjnych Komendy Oddziału oraz placówek Straży Granicznej pod względem legalności, gospodarności , celowości i rzetelności oraz w przypadku kontroli wykonania zadań - skuteczności, wydajności i oszczędnosci.
  • uczestniczy w przygotowaniu ocen i uwag do zastrzeżeń wnoszonych przez kierowników kontrolowanych podmiotów
  • przyjmuje skargi, wnioski, petycje kierowane do Komendanta Oddziału oraz prowadzi czynności wyjaśniające w tych sprawach, sporządza wymaganą przepisami dokumentację
  • monitoruje i sprawdza wykonanie uwag, wniosków i zaleceń zawartych w wystąpieniach lub sprawozdaniach pokontrolnych
  • uczestniczy w planowaniu działalności kontrolnej na rok następny, w tym dokonuje analizy ryzyka, analizuje wyniki wcześniejszych kontroli, audytów, petycji oraz skarg i wniosków a także propozycji zgłoszonych przez kierowników komórek organizacyjnych Komendy Oddziału oraz placówek Straży Granicznej
  • współuczestniczy w sporządzaniu projektu programu kontroli
  • przegląda i segreguje i archiwizuje zgodnie z przepisami kancelaryjnymi dokumentację wytworzoną w Wydziale

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej/ w pracy biurowej
  • znajomość przepisów prawa w zakresie kontroli, petycji, skarg, wniosków. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania Straży Granicznej, postępowań administracyjnych.
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce, umiejętność pracy w zespole, analityczne i syntetyczne myślenie, komunikatywność, umiejętności redakcyjne, inicjatywa w rozwiązywaniu problemów, działanie w sytuacjach nieprzewidywalnych, dyspozycyjność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Pracownik obsługi prac zespołu

Firma:
BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista

Firma:
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; zagrożenie korupcją; Zakres zadań Prowadzi sprawy związane z powierzaniem zadań z zakresu zdrowia publicznego, w tym Narodowego Programu Zdrowia w...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-15

Główny specjalista

Firma:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Wyjazdy służbowe krajowe (kontrole realizacji zobowiązań offsetowych) i zagraniczne (np. imprezy promocyjne w sektorze obronnym). Opis dostępności budynku dla...

Więcej informacji