Zamknij

Starszy specjalista ds. digital marketingu

Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Starszy specjalista ds. digital marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 9/25
Zadania:
  • Kreacja i realizacja strategii digitalowej podległych kategorii.
  • Tworzenie i egzekucja planu rocznego, rozliczanie finansowe, raportowanie, ewaluacja.
  • Bieżąca optymalizacja narzędzi Google Ads, Meta, Search, PLA, Performance Max, Youtube, Social Media, Marketing Automation pod kątem maksymalizacji zasięgu oraz ROAS.
  • Kreacja, realizacja i ewaluacja kampanii digitalowych Producentów, współpraca z copywriterami, grafikami.
  • Współtworzenie strategii pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO, SEM).
  • Kreacja assetów komunikacyjnych, postów, newsletterów, mailingów, formatów Youtube, Instagram.
  • Rozwój CRM, bazy klientów, kampanie Lead generation.
  • Analiza i optymalizacja lejka zakupowego.
  • Korelacja danych sprzedażowych, finansowych oraz mediowych, w tym analiza, wnioskowanie i rekomendacja.
  • Współpraca z działem IT, wspieranie rozwoju CRM, rozwój analityki biznesowej, aplikacje mobile.
Wymagania:
  • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze e-commerce oraz umiejętność pracy w CRM.
  • Umiejętność planowania kampanii digitalowych realizujących cele biznesowe i marketingowe.
  • Praca na KPI digitalowych oraz marketingowych – zasięg, zaangażowanie, wizerunek, sprzedaż, konwersja na lead, konwersja sprzedaży, generowanie Trialu vs Lojalność, ROAS, CPC, OR, CAC.
  • Znajomość narzędzi admin www, Google Ads, GA4, umiejętność tworzenia, realizacji i ewaluacji kampanii wraz z rekomendacją, analiza źródeł generowania ruchu, analizy kosztu pozyskania nowego klienta, umiejętność analizy KPI na podstawie danych z tych narzędzi.
  • Tworzenie TAGów dla bazy danych, umiejętność tworzenia feedu produktowego.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, ze szczególnym naciskiem na Excel.
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Proaktywność, samodzielność i odpowiedzialność, doprowadzanie projektów do końca.
  • Doświadczenie w pracy z kampaniami performance marketingu, pracy z kampaniami Social Mediowymi oraz prowadzeniem kanałów Social Mediowych.
  • Praca z kampaniami SEM.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
  • Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach oraz prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Elastyczny czas pracy.  
  • Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
  • Samodzielność w działaniu, rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-03-07

Digital Marketing Analyst

Firma:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-06

Specjalista ds. marketingu

Firma:
Dussmann Polska Sp.z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi Monitorowanie...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-05

Starszy specjalista ds. digital marketingu

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social...

Więcej informacji