Zamknij

Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace

Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace
Warszawa
Opis stanowiska:
  • Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail,
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads,
  • Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę danych,
  • Przygotowywanie raportów efektywności oraz rekomendacji dla klientów,
  • Koordynacja działań promocyjnych w kanałach marketplace,
  • Współpraca z partnerami handlowymi i zespołami wewnętrznymi przy realizacji projektów.
Wymagania:
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze e-commerce i reklamy w marketplace,
  • Dobra znajomość zasad funkcjonowania platform sprzedażowych,
  • Praktyczne umiejętności analizy danych i raportowania wyników,
  • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę hybrydową z elastycznym grafikiem,
  • Dostęp do szkoleń, warsztatów i programów rozwoju kompetencji,
  • Pakiet benefitów po okresie wdrożenia (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie),
  • Nowoczesne środowisko pracy oparte na współpracy, innowacji i wzajemnym wsparciu.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-10-22

Specjalista ds. E-commerce i Customer Experience

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów w sklepie internetowym (Customer Experience). Analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback) i wdrażanie usprawnień w obszarze UX/UI. Współpraca z działem marketingu przy kampaniach...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-10-20

Specjalista ds. e-commerce

Firma:
Poczta Polska S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Możliwość pracy z każdego miejsca w kraju Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów (Customer Experience) w sklepie internetowym, analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback...

Więcej informacji