- Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail,
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads,
- Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę danych,
- Przygotowywanie raportów efektywności oraz rekomendacji dla klientów,
- Koordynacja działań promocyjnych w kanałach marketplace,
- Współpraca z partnerami handlowymi i zespołami wewnętrznymi przy realizacji projektów.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze e-commerce i reklamy w marketplace,
- Dobra znajomość zasad funkcjonowania platform sprzedażowych,
- Praktyczne umiejętności analizy danych i raportowania wyników,
- Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę hybrydową z elastycznym grafikiem,
- Dostęp do szkoleń, warsztatów i programów rozwoju kompetencji,
- Pakiet benefitów po okresie wdrożenia (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie),
- Nowoczesne środowisko pracy oparte na współpracy, innowacji i wzajemnym wsparciu.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-10-22
Specjalista ds. E-commerce i Customer Experience
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów w sklepie internetowym (Customer Experience). Analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback) i wdrażanie usprawnień w obszarze UX/UI. Współpraca z działem marketingu przy kampaniach...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-20
Specjalista ds. e-commerce
Firma:
Poczta Polska S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Możliwość pracy z każdego miejsca w kraju Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów (Customer Experience) w sklepie internetowym, analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback...
Więcej informacji