Zamknij

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Środowiskiem Pracy

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Środowiskiem Pracy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SZP/03/WAR
Twoja rola
  • koordynujesz środowisko pracy w Grupie CA poprzez organizację w kategoriach:
  • usług porządkowych
  • rozliczanie PFRON
  • usług w zakresie artykułów spożywczych takich jak: ekspresy w placówkach bankowych i na powierzchniach biurowych, maszyny vendingowe na powierzchniach biurowych, dystrybutory z wodą w placówkach bankowych i na powierzchniach biurowych
  • serwisu roślinności oraz nowych zakupów
  • wayfinding - system nawigacji w ramach orientacji w przestrzeni
  • raportowanie w zakresie CO2 dla Grupy EFL, w tym obsługa ENERGA
  • odpowiadasz za kontrakty usługowe w przypisanych kategoriach polegające na współtworzeniu specyfikacji kontraktowej & SLA, bieżącym monitorowaniu QCT
  • koordynujesz współpracę z dostawcami, kontrolujesz terminy ważności umów oraz inicjujesz przetargi na ww. usługi
  • odpowiadasz za budżety dla zarządzanych kategorii wydatków z obszaru Obsługi Klienta Grupy CA poprzez:
  • udział w planowaniu budżetów dla zarządzanych kategorii
  • nadzór wykonania budżetów vs. plan
  • współpracujesz z Klientem Wewnętrznym, opierasz się na opisanych i wdrożonych procesach oraz zdefiniowanych produktach, bazując na SLA, KPI oraz procedurach
  • dekretujesz oraz przypisujesz źródła powstawania kosztów dla faktur w ramach kategorii zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami oraz zawartymi kontraktami z dostawcami
Twój zespół
Jesteśmy 5- osobowym zespołem w naszej Centrali we Wrocławiu. Nasz zespół odpowiada za środowisko pracy w Grupie CA, w tym dostarczanie stanowisk pracy oraz bieżąca ich obsługa. Zarządzamy kosztami stanowisk pracy w Grupie CA. Przyczyniamy się do zapewnienia podnoszenia jakości środowiska pracy w Grupie CA. Na co dzień współpracujemy z firmami zewnętrznymi w zakresie usług związanych ze środowiskiem pracy oraz innymi jednostkami wewnętrznymi w Grupie CA.
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • masz 3-5 lat doświadczenia w administracji, we wskazanych kategoriach
  • posiadasz wykształcenie w kierunkach Administracja, Prawo, Ekonomia i Nieruchomości
  • bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie (poziom B1)
  • potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i efektywnie realizować powierzone zadania, również pod presją czasu
  • wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań i optymalizacji procesów
  • jesteś osobą skrupulatną i dociekliwą, która lubi poszerzać swoją wiedzę i horyzonty
  • znajomość zagadnień prawnych dotyczących koordynowanego obszaru- dodatkowy atut
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesachrekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. administracji

Firma:
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Inspektor ds. administracyjnych

Firma:
Polski Związek Działkowców Okręg Mazowiecki

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Do głównych zadań na tym stanowisku należy: Przygotowanie dokumentów na posiedzenia organów PZD wraz z ich protokołowaniem, Obsługa sali na posiedzenie Okręgowego Zarządu i Okręgowej Komisji Rewizyjnej, Prowadzenie rejestru organów PZD, członków PZD,...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-04-05

Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

Firma:
Lotte Wedel Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc. Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i...

Więcej informacji