Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
- Praca pod presją czasu;
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;
- Stres wynikający z bezpośrednich kontaktów z klientem zewnętrznym (dziennikarzami).
Zakres zadań
- Planuje i tworzy treści do kanałów komunikacji w mediach społecznościowych Ministerstwa Zdrowia (treść oraz grafika lub wideo), zgodnie z przyjętą strategią oraz planem publikacji. Analizuje skuteczność publikowanych treści w oparciu o dane z narzędzi analitycznych (zasięgi, zaangażowanie, interakcje), sporządza okresowe raporty oraz rekomenduje optymalizację działań. Współtworzy strategie bieżących projektów komunikacyjnych.
- Monitoruje i moderuje dyskusję w kanałach social media (SoMe) Ministerstwa w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym lub/i Dyrektorem Biura Komunikacji. Realizuje strategię oraz plan komunikacji w social mediach (SoMe) dla Urzędu w porozumieniu z Dyrektorem Biura oraz Rzecznikiem Prasowym.
- Monitoruje i analizuje media społecznościowe pod kątem potencjalnych kryzysów i potrzeb komunikacyjnych, prowadzi bieżącą komunikację w kanałach SoMe Ministerstwa Zdrowia. Monitoruje trendy, nastroje społeczne i tematy wrażliwe w mediach społecznościowych, identyfikuje potencjalne sytuacje kryzysowe oraz proponuje działania prewencyjne lub wyjaśniające. Monitoruje serwisy agencji prasowych i prasy regionalnej z zakresu ochrony zdrowia oraz działalności urzędu.
- Tworzy treści wizualne do publikacji w kanałach cyfrowych Ministerstwa Zdrowia. Samodzielnie opracowuje treści komunikatów (copy), projektuje grafiki i wykonuje materiały wideo – w tym nagrania, krótkie formaty (reels, stories, TikToki) oraz montaż.
- Zarządza strukturą informacyjną strony internetowej, proponując zmiany poprawiające przejrzystość, łatwość nawigacji i intuicyjność serwisu w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji pomiędzy urzędem a społeczeństwem.
- Tworzy nowe formaty komunikacyjne oraz elementy kampanii specjalnych (cykle tematyczne, real-time content, formaty interaktywne) – zarówno zaplanowane, jak i reagujące na bieżące wydarzenia.
- Współprowadzi stronę internetową Ministerstwa Zdrowia oraz weryfikuje i przebudowuje struktury serwisu w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji pomiędzy urzędem a społeczeństwem.
- Organizuje i obsługuje we współpracy z innymi pracownikami Biura wydarzenia medialne, konferencje i briefingi prasowe w celu realizacji polityki informacyjnej urzędu, w szczególności w zakresie komunikacji SoMe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu komunikacji w kanałach SoMe
- Umiejętność redagowania informacji w kanałach Social Media (SoMe): X,, Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin),
- Rozumienie specyfiki różnych kanałów i umiejętne dostosowywanie treści i formy przekazu do wybranego kanału,
- Umiejętności fotograficzne i graficzne niezbędne do realizacji komunikacji w SoMe,
- Sprawne posługiwanie się narzędziami typu: Canva, CapCut, ChatGPT/AI, Leonardo, Suno,
- Znajomość zasad komunikacji w SoMe,
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z ochroną zdrowia,
- Orientacja w życiu społeczno-politycznym,
- Kreatywność,
- Samodzielność w zakresie realizowanych zadań,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Otwartość,
- Decyzyjność,
- Konstruktywne proponowanie konkretnych rozwiązań.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji marki
Firma:
MOTOKARIERA S.C.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Jakie wyzwania będą czekać na Ciebie w pracy? Zapewnianie spójnego tonu komunikacji w kanałach PR i mediach społecznościowych Przygotowywanie materiałów medialnych i prezentowanie odpowiednich treści mediom we współpracy z agencją PR Śledzenie relacji...
Więcej informacjiData dodania: 2025-09-01
Specjalista ds. Spersonalizowanych Reklam Internetowych (freelancer, j. polski)
Firma:
TELUS International AI Inc.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Co będziesz robić? Oceniać reklamy internetowe pod kątem trafności względem wyszukiwanych haseł. Sprawdzać język i dopasowanie kulturowe reklam – tak, by były ciekawsze i bardziej przydatne dla użytkowników. Twoja praca pomoże milionom internautów...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-31
Specjalista
Firma:
Urząd Statystyczny w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca biurowa Użytkowanie sprzętu biurowego Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Deklaracja dostępności: https://warszawa.stat.gov.pl/deklaracja-dostepności/ Zakres zadań Identyfikuje bariery...
Więcej informacji