Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®.
Zakres zadań
- Opracowuje dokumenty o charakterze analitycznym oraz analizy poszczególnych rodzajów ubezpieczeń oraz rodzajów świadczeń z ubezpieczeń społecznych, informacje z zakresu organizacji i funkcjonowania ubezpieczeń społecznych.
- Prowadzi sprawozdawczość, w tym gromadzi informacje statystyczne w zakresie finansowania świadczeń społecznych oraz dotyczące liczby świadczeń wypłacanych z poszczególnych rodzajów ubezpieczeń społecznych, ich struktury oraz dynamiki liczby tych świadczeń.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi i wyjaśnień na pisma wpływające do Wydziału dotyczące zasad finansowania, organizacji ubezpieczeń, nadzoru i wysokości świadczeń.
- Opracowuje materiały dotyczące skutków finansowych rozwiązań przygotowywanych przez Departament, w tym uzasadnień i Oceny Skutków Regulacji.
- Opiniuje projekty ustaw, projekty aktów normatywnych niższego rzędu i innych dokumentów dotyczące finansowych aspektów funkcjonowania ubezpieczeń społecznych.
- Opiniuje strategie państwa z różnych obszarów, w tym z zakresu polityki społeczno-gospodarczej.
- Prowadzi sprawy związane z nadzorem Ministra nad ZUS w zakresie będącym we właściwości Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ubezpieczeń społecznych lub w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość systemu ubezpieczeń społecznych
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- Ogólna wiedza ekonomiczno-społeczna
- Komunikatywność
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Radca
Firma:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Radca
Firma:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Starszy specjalista
Firma:
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, Stres Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, Praca na wysokości do 1-3 metrów, Praca fizyczna lekka Wysiłek fizyczny, Praca w terenie, Dźwiganie ciężarów max 10kg,...
Więcej informacji