Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, pracownicy biur poselskich
i senatorskich, radni, przedsiębiorcy). - Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób
z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®.
Zakres zadań
- Udziela odpowiedzi na listy od obywateli (gdy poruszona problematyka wykracza poza zakres jednego departamentu) oraz na kierowane do Ministerstwa skargi, wnioski oraz interwencje poselskie, senatorskie lub wnoszone przez radnych w sprawach indywidualnych.
- Obsługuje pocztę elektroniczną wpływającą na skrzynki „info” oraz „skargi i wnioski” w celu nadania sprawom odpowiedniego biegu.
- Obsługuje infolinię w ramach rządowego programu „Informacja dla Obywatela” w celu udzielenia wyjaśnień, odpowiedzi na pytania i możliwości załatwienia spraw zgłaszanych przez interesantów telefonicznie.
- Przyjmuje interesantów zgłaszających się osobiście do Ministerstwa w celu wskazania możliwych form pomocy lub rozwiązań zgłaszanych przez nich spraw.
- Przekazuje zgodnie z właściwością korespondencję do innych urzędów i instytucji w celu załatwiania spraw wg. kompetencji.
- Monitoruje terminowość oraz dokonuje okresowej oceny rozpatrywania przez komórki organizacyjne Ministerstwa oraz jednostki podległe i nadzorowane skarg i wniosków oraz odpowiedzi na listy od obywateli, a także interwencji wnoszonych przez posłów, senatorów i radnych w celu zachowania terminów załatwiania spraw wynikających z przepisów prawa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Rzetelność
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: 2025-11-05
Główny specjalista
Firma:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, obsługa urządzeń biurowych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy : stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną....
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-04
Starszy specjalista
Firma:
Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-04
Specjalista
Firma:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: wyjazdy służbowe – kilka razy w roku reprezentowanie urzędu na zewnątrz (np. w ramach międzyresortowych spotkań konsultacyjnych, spotkań konsultacyjnych z...
Więcej informacji