- Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how
- Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy
- Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI
- Biegła znajomość języka bułgarskiego (min. C1); biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego– warunek konieczny
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu pracowników
- Mile widziane doświadczenie w contact center
- Doskonała organizacja pracy i otwartość na wyzwania
- Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość pracy zdalnej (na początek preferujemy wdrożenie w Warszawie)
- Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00/9:00–16:00/17:00
- 5000 zł netto/miesiąc na start, do 8000 zł netto/miesiąc po okresie próbnym
- Dofinansowanie do karty Multisport i ubezpieczenia Medicover
- Przestrzeń na realizację Twoich pomysłów w dynamicznie rozwijającej się firmie!
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-17
Customer Advisor with Norwegian
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-09
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach...
Więcej informacji