Zamknij

Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim

Jesteśmy liderem w telefonicznej obsłudze klienta! Nasze prężnie rozwijające się contact center działa w oparciu o sprawdzone standardy i wsparcie wyspecjalizowanych zespołów, w tym Działu Szkoleń. Stawiamy na rozwój – zdobyliśmy już kilka rynków europejskich i nadal rośniemy!

Aktualnie poszukujemy doświadczonego Trenera Sprzedaży z biegłą znajomością języka bułgarskiego, który wesprze nasz zespół w rozwijaniu kompetencji sprzedażowych agentów.
Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim
Praca zdalna
Twój zakres obowiązków:
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how
  • Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy
  • Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
  • Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI
Nasze wymagania:
  • Biegła znajomość języka bułgarskiego (min. C1); biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego– warunek konieczny
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu pracowników
  • Mile widziane doświadczenie w contact center
  • Doskonała organizacja pracy i otwartość na wyzwania
To oferujemy:
  • Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
  • Możliwość pracy zdalnej (na początek preferujemy wdrożenie w Warszawie)
  • Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00/9:00–16:00/17:00
  • 5000 zł netto/miesiąc na start, do 8000 zł netto/miesiąc po okresie próbnym
  • Dofinansowanie do karty Multisport i ubezpieczenia Medicover
  • Przestrzeń na realizację Twoich pomysłów w dynamicznie rozwijającej się firmie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-17

Customer Advisor with Norwegian

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-09

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach...

Więcej informacji