Zamknij

Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

Ogłoszenie numer: 10489371, z dnia 2025-12-01

Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia.
  • Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące).
  • Zarządzanie przydzielonymi zgłoszeniami (od raportu do rozwiązania) i dostarczanie optymalnych rozwiązań dla klienta.
  • Wspieranie rozwoju wewnętrznej bazy wiedzy technicznej i tworzenie dokumentacji.
  • Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących jakości i stabilności platformy.
  • Współpraca z inżynierami w celu optymalizacji wydajności API i skalowania systemów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w technicznym wsparciu klienta lub na podobnym stanowisku technicznym.
  • Praktyczna znajomość i zrozumienie interfejsów REST API i/lub GraphQL API.
  • Doświadczenie w diagnozowaniu problemów aplikacji webowych i mobilnych.
  • Znajomość protokołów Single Sign-On (np. OAuth, SAML, SCIM).
  • Wysokie umiejętności rozwiązywania problemów (problem-solving) i wielozadaniowości.
  • Mile widziane: Doświadczenie w pracy z produktami B2B/SaaS; umiejętność skutecznego planowania i samodzielność w działaniu.

Oferujemy

  • Elastyczność zatrudnienia – wybór formy umowy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy).
  • Pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Warszawie.
  • Rozbudowany pakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna (Medicover) oraz karta Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów i wakacji.
  • Możliwości rozwoju (szkolenia, międzynarodowa współpraca).
  • Dodatkowe świadczenia: Program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe (Święta, Dzień Dziecka).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-11-28

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-28

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-28

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie...

Więcej informacji