Zamknij

Zastępca Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Ogłoszenie numer: 9863890, z dnia 2025-05-22

Klient portalu Praca.pl

Zastępca Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie zespołem wspierającym,
  • obsługa reklamacji i raportowanie,
  • nadzorowanie jakości pracy zespołu,
  • przygotowywanie i analiza zestawień finansowych,
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania centrum w czasie dyżuru.

Wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • umiejętność pracy w systemie zmianowym,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • zdolności interpersonalne i organizacyjne,
  • nastawienie na cel.

Oferujemy

  • stałą pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • wsparcie w trakcie wdrożenia,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość udziału w projektach innowacyjnych,
  • szeroki zakres benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, itd.),
  • praca w nowoczesnym centrum medycznym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-06-07

Koordynator ds. Obsługi Pacjenta – branża medyczna

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Prezentacja oferty usług medycznych związanych z zabiegami operacyjnymi Kompleksowa organizacja przygotowania pacjentów do operacji i przyjęcia na oddział Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy Ścisła współpraca z personelem...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-06

Team Manager with Japanese

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Specific Job Responsibilities Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements. Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs). Fostering a culture of open communication within the...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-04

Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Nadzór i koordynacja pracy zespołu Obsługa i analiza reklamacji Wsparcie personelu w bezpośredniej obsłudze klientów Przygotowywanie raportów i zestawień Działania związane z realizacją celów finansowych Pełnienie roli menadżera dyżurnego...

Więcej informacji